„W świecie kolorów” to temat przewodni kolejnych zabaw „Tygrysków”, w ramach europejskiej akcji CODE WEEK. Tym razem celem było rozwijanie percepcji wzrokowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych. W trakcie zajęć bawiliśmy się, sylabizując krótką rymowankę na temat zmysłów.
Chętne przedszkolaki starały się opowiedzieć, co widzą w sali za pomocą zmysłu wzroku. Korzystaliśmy też ze zmysłu słuchu, kiedy to słuchaliśmy nazw kolorów i wskazywaliśmy je na tablicy interaktywnej. Coraz lepiej idzie nam układanie SUDOKU – tym razem elementami były klocki. Podczas kodowania wykorzystaliśmy kolorowe kubeczki, z których każdy konstruował budowle wg podanego kodu – obrazka.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.
celem zadania było rozwijanie percepcji wzroowej i myślenia dzieci oraz doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania kolorów podstawowych i wybranych.